Min barndom

klockan är redan kvart i två. Läxan tog längre tid att göra än vad jag trodde att den skulle. Jag håller på med ett släktträd och jag måste komma på alla mina släktingars namn födelseår och dödsår om det är så. Det är svårt! mycket svårare än vad jag trodde om jag ska vara ärlig. Men jag har i uppgift att ha bilder på de närmaste släktingar, det håller jag på med nu. Det är jobigt att behöva klippa sönder en massa bilder, jag vill ju ha kvar dom. Särskillt på morfar, jag har inte så många bilder på han. Men jag ska se om jag hittar några dubletter. Nu ska jag snart lägga undan alla bilder och fotoalbum som jag har plockat fram, sen ska jag dansa i en halvtimme, duscha, ja ni vet resten.. Jag ska se till att göra så mycket som möjligt med den här skoluppgiften. Min barndom var hur underbar som helst, och det vill jag visa på alla sätt som går! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0