Mitt 2009 i bild!

Ja, rubriken berättar det mesta. Jag tänkte lägga ut en massa, massa bilder för att visa de roligaste dagarna av 2009. Enjoy!


Marika på bussen på väg till Johan.


Blev bjuden på mat, kollade film, spelade spel.


Denna dag (11/5) fick jag reda på att Lotta var gravid.


Var med Emma hela dagen, och tog en massa söta bilder!




följde med marika när hon skulle slinga håret ;)


Byggde korttorn


väntar på bussen som ska ta oss till stockholm!


Förfest hos Linda


En lite full Emma!


Fest hos Biggy!


Käka sallad


Den bästa sommaren någonsin, det går inte att sakna er mer!


Bruten arm i 2 månader


Tunisien


Och ja, det där är en livs levande falk.


Han var också en del av mitt 2009.


Eva och jag prövade underkläder. Kul hade vi !


Fest hos Alex som verkligen spårade ur.


Bio med mamma och moster


Apu:n på söder´s zoo har betytt så mycket.

Okej, det var de bilderna jag tyckte var värd att visa. Det finns så mycket mer jag kunde ha tagit kort på, men har slarvat med kameran så mycket. I år ska jag försöka ta fler bilder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0