äcklig.

Sitter och kollar på film just nu. Jag kom på att jag ska upp kl halv sex i morgon, så jag måste nog sova nu snart. Just nu känner jag mig äcklad av mig själv. Jag har nästan gått ner 5 kilo på cirka en vecka, så jag borde vara stolt över mig själv! Men jag ser aldrig någon skillnad, och det stör mig som fan! När ska folk börja säga att det syns att jag har gått ner i vikt? Även fast jag äter GI (och då menar jag att jag följer det starkt) så får jag ändå skuldkänslor över att äta lite grann. Jag har ätit två mål under hela dagen idag. Det första var kl 11, och jag kände inte att jag blev lite mätt alls. Efter det väntade jag fram till kl åtta, och då åt jag soppa. Jag blir äcklad när jag kollar på mig själv. Jag längtar tills jag kan känna mig stolt och trygg i min kropp! När nu det kommer att bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0