Det går åt helvete!

Det har varit helkass uppdatering de senaste dagarna, men det har varit så himla mycket nu! I fredags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.

 Men på lördagen var jag med Sandra och Eva. Vi gick över till Marika och firade henne som fyllde 18. Efter det gick vi till Eva och kollade på film. Somvanligt så somnade sandra! Så hon åkte hem.

söndagen kom Sandra till Forsbacka igen. Det var marknad i Forsbacka. Så hon handlade lite. En sockervadd, en plånbok, en chipspåse och ett par tights i en större storlek som hon kommer kunna ha en lite längre tid. 

I måndags (igår) så började skolan igen. Och Efter det så stack jag och Eva och Evas klasskompis och sa hejdå till Eva-Lena (RIP). Det var jättesorgligt. Öppen kista och allt! Efter det gick jag, Emma, Linda och Julia på teater på konserthuset. "don´t forget to kiss your mother goodbye"! Den var bra!

Idag har jag varit i skolan. Det har varit en skapligt bra skoldag. Skön! Först experimenterade vi, sen lekte vi lekar, sen lunch, sen lånade vi en bok och satt och läste, sen gick jag och skrev ett brev till min mentor och gav henne det. Visst, det kanske är töntigt, men det fanns inga andra sätt. Det känns som att jag inte kommer klara skolan. Det är mindre än två månader kvar och det kommer bara fler och fler saker hela tiden. Jag orkar inte, jag står inte ut längre! Jag håller på att gå in i väggen igen, och det är inte bra. Så jag var bara tvungen att fråga lärarna hur det skulle gå om jag var hemma ett tag från skolan (några veckor). Och kom och hämtade skolarbete och sånt där ibland och gjorde allt hemma. Jag vet inte om det skulle fungera, men jag önskar verkligen det! Det känns som att det skulle gå hur mycket bättre för mig om jag fick plugga hemma i stället. Eftersom jag blir så himla stressad och så i skolan så kan jag verkligen inte koncentrera mig på skolarbete :( Hoppas som fan på att det ordnar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0