går upp i vikt

På senaste tiden har jag börjat gått upp i vikt, 
och jag förstår verkligen inte varför. Under de
senaste två dagarna har jag gått ifrån 89 till
90 igen, det är väldigt irriterande. Visst, jag har
inte dansat nu på några dagar, men det kan
verkligen inte bero på det. Igår åt jag mycket
nötter, men nötter ska man ju få äta, så det
kan inte vara felet heller. Jag orkar snart inte
bry mig längre om min vikt, snart börjar jag
deppäta igen. Det är väl i sånna här situationer
man ska stå ut antar jag, men jag vill inte stå ut!
Jag vill gå ner i vikt så snabbt som möjligt nu,
skolan börjar ju om inte lång tid alls..
Aja, på måndag får jag räkna med att jag har
gått upp en hel del, men efter det, då jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0