MIN VIKT

Eftersom jag har lite tid över nu innan bussen går, så kan jag redan nu visa vad vågen stog på idag.


89 kilo! Det betyder att jag har gått ner nästan 4 kilo denna vecka. Med det resultatet känner jag mig riktigt nöjd, och tack vare det så känns det som att jag vill fortsätta kämpa, jag har ju snart gått ner 10 kilo! Men bröllop är det om 5 dagar, så när jag väger mig nästa måndag så tror inte jag att det är så stor förändring på min vikt. Kanske lite, får i alla fall hoppas det. Jag har börjat knäppa kort varje vecka på min kropp framifrån och ifrån sidan, för att jag ska kunna se hur jag förändras vecka för vecka. Jag har ju aldrig riktigt fattat de senaste veckorna att jag verkligen har gått ner i vikt, det känns som att det inte syns alls på mig. Men jag har ju fått kommentarer om att jag ser smalare ut i midjan och så, så jag får väl lita på det då. Men i alla fall, när jag har nått min målvikt, 75 kilo, så tänkte jag lägga ut bilder på mig ifrån varje vecka, och visa hur jag såg ut förr. Jag skäms som fan över hur min kropp ser ut just nu, men kanske kan jag vara som hjälp och inspiration till andra på det sättet.

Föresten, jag smörjde in mig med brun utan sol igår kväll, och jag glömde helt bort att man skulle tvätta händerna efteråt, så nu är jag alldeles brun/orange vid nagelbanden, INTE OKEJ !
Men axeptabelt... Hoppas bara att det hinner försvinna innan bröllopet. Jag ska smörja in mig igen i kväll, men den här gången ska jag verkligen komma ihåg att ta bort allt noga ifrån händerna! ;)

puss!






Kommentarer
Postat av: Sanna

Kan du berätta hur det är du gör för att gå ner i vikt, vad är det du äter och trännar du något?

Isf hur mkt tränar du och med vad??

2010-08-09 @ 10:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0