Strömsbro

Nu är jag i Strömsbro med Marika och Linda. Bägge sover nu i en varsin säng. Undrar vart jag ska sova? :O Igår hade vi det trevligt och kom hem ganska sent, stannade uppe flera timmar när vi kom hit, kul var det! Idag är jag trött, så egentligen borde jag gå och lägga mig och sova snart, men Linda har snott min säng. Blir säkert så att jag får gå upp och lägga mig bredvid Marika ;)

I morgon när vi vaknar så ska vi ta en lång cykeltur ner till stan och hämta mina saker hemma hos Linneas pojkvän. efter det åker vi och handlar lite mat, också blir det tacogratäng när vi kommer tillbaka. Jag måste gå och kissa, men jag är livrädd för att gå upp för trappan, jag tror att det spökar här! Aja, nu ska jag sova, men uppdaterar mer i morgon :)

Kommentarer
Postat av: En bögs liv

Det var minnen det ;)

2010-08-07 @ 17:28:19
URL: http://www.morgans.nu
Postat av: efra

bra blogg ?

2010-08-09 @ 15:47:23
URL: http://blacknpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0