årets första tussilago

Jag kom hem ifrån skolan för en timme sedan och är helt slut. Har så mycket läxor och prov och sånt nu innan provet, så nu gäller det verkligen att ligga i! Har mycket att göra nu några dagar, men det kommer vara värt det. Idag blir det att gå igenom lite böcker och leta de papper och sånt jag kan använda för att träna på provet. Måste också hinna med att äta mat och dusha, så eftersom jag har tre viktiga läxor i skolan så tar jag en varje dag så jag är klar till helgen ;)

Nu skulle det vara härligt att få bort snön! Det är halt och kallt och sliskigt, jag hatar detta! Jag längtar till våren, att se den första tussilagon är väl det underbaraste som finns? Att kunna sitta på bryggan och doppa fötterna, eller att ta promenader utan att frysa ihjäl eller ramla omkull.


Nu måste jag göra läxa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0