barnprogram

Hej! Idag vaknade jag kl halv 8. Jag förstår att det blev så tidigt med tanke på tiden jag la mig igår. (10 minuter senare) oj, jag glömde bort att jag höll på och blogga. Jag fastnade i nått barnprogram på tv. Finns det nån töntigare än mig? Barnprogram är mitt allt, yeah! Skämt åt sido...
Catwoman var inte på tv igår! :O jag hade tydligen hört fel, typiskt mig och min dåliga hörsel! Så det var alltså därför jag gick och la mig så tidigt. Och jag vaknade i bra tid för att bli pigg och förbereda inför övernattningen. Det var ett tag sedan jag träffade mina konfirmander, så det ska bli skönt!

Nu måste jag äta frukost. Jag kommer inte kunna blogga nå mer idag, utan bloggar i morgon kväll i stället och berättar vad vi har gjort och så. Puss på rumpan! :)


Kommentarer
Postat av: cecilia

Söt blogg :)

vad gör du?

2010-02-20 @ 08:55:24
URL: http://sweetcessi.blogg.se/
Postat av: Malin, 19 & gravid

haha, okej! Jag fick också min efterlängtade godispåse :p

2010-02-20 @ 14:47:15
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0