fullspeckad helg

Den här helgen har det hänt mycket, så jag tänkte kort sammanfatta min helg. I fredags vet ni att jag var hemma med mamma och mös framför tvn och så. På lördagen åkte jag till mikaelsgården, hade olika grupper, samtalade, lekte lekar och åt mat. Sen åkte vi inte till stan och bowlade. Självklart vann jag! Kanske för att jag mötte en kass Amanda och en duktig marika med lite otur. Efter det så åkte vi till ett litet hus utanför kyrkan och hade övernattning där. Det var superkul! Men konfirmanderna var väl lite dryga kanske. Men det är det värt!

Samma kväll så fick jag också ett sms av en kompis där det stog att hon var gravid. Det var svårt att tro på det eftersom hon har inbillat sig så många gånger förut men det har visat negativt. Så jag åkte till köpis för att möta henne och hennes kompis. Där visade hon testet hon hade gjort dagen innan. Det visade starkt positivt. Men hon ville testa igen för hon trodde inte på det själv. Så hon gick och köpte två till, sen gick vi hem så gjorde hon båda testen samtidigt och båda visade positivt efter bara nån minut.

Nästa helg ska jag hem till henne för att göra det sista testet. Visar det också positivt så får vi kontakta en barnmorska, men också troligen soc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0