Godmorgon!

Godmorgon! Tänkte bara säga att jag inte kunde sova så mycket i natt heller. Jag somnade ganska sent, men ändå vaknade jag kl 8. Jag tycker att det är så konstigt. Jag fattar inte, jag är skittrött, men ändå får jag inte sova ut riktigt. Aja, jag börjar känna mig piggare nu i alla fall. Kanske var det bra att vara hemma och vila ut ett tag. Och det var nog också bra att ta mammas vitamintabletter. Jag känner mig mycket piggare nu än för några dagar sedan. Nu när jag känner mig så pigg och glad så tycker jag att det är en bra dag för att börja försöka gå ner i vikt. Och eftersom jag inte kommer gå i skolan på en och en halv vecka (eftersom det är lov) så är det lätt att köra GI nu utan konstigheter!


Eftersom jag har så dålig fantasi när det gäller mat så är det verkligen bra att internet finns! Hittade en massa gott där som jag kan äta utan att få skuldkänslor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0