seg period

Det känns som att jag inte har någon energi kvar längre.
Jag vet inte varför, men det blir ofta så att jag lägger mig jättetidigt. Jag kan lägga mig kl 8 på vardagar. Nu är det liksom helg, och jag planerar ändå att gå och lägga mig nu. Fast i och för sig så har jag en hel del saker att göra i morgon så jag kan ju inte sitta uppe hela natten, men ändå, vad händer med mig egentligen?

Nu kommer mamma med daim, bara för att jag inte ska gå och lägga mig än. Snacka om att fjäska! But good for me! ;)


Kommentarer
Postat av: TERREH

SV: Hej! Jag gör tyvärr inte bloggdesigner just nu (tar en liten paus från det). Måste göra klart dom som redan står i kö, har varit ganska seg när det gäller bloggandet. Men om en månad ungefär börjar jag troligtvis med det igen! :) Kram!

2010-02-20 @ 00:52:50
URL: http://terreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0