Down, down, down...

Just nu går det bara ner för mig, jag är verkligen stolt! Hur mycket visar jag typ i morgon eller på tisdag eller något. Jag och Linda har ju slagit vad. Den som går ner tio kilo först ska bli bjuden på bio. Det står ganska lika nu, så jag måste kämpa! Jag har nästan hälften kvar bara. Idag har jag dansat i ungefär en timme, väldigt jobbigt om man anstränger sig. Så nu har jag ont i hela kroppen, mest i ryggen och benen. Så snart ska jag och mamma gå hem till mormor och hälsa på lite. Då blir det att sätta sig i hennes massagestol, det kanske blir lite bättre! :)

Mamma sa igår att det redan börjar synas lite skillnad. Hoppas att de ser skillnaden när jag kommer tillbaka till skolan om en månad. :)
Hör av mig sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0