Stor saknad.

Jag saknar mina vänner enormt när jag är här borta. Men ändå är det skönt att komma bort, och det behövs verkligen! Det är svårt att fatta hur mycket mina vänner har förändrat mitt liv. Tänk vad mycket vi har gått igenom egentligen! Jag tänkte lägga ut lite bilder, på mig, mina vänner och (enligt mig) minnesvärda dagar från några år bakåt. För trots allt så är livet inte dagarna som passerar. Utan det är dagarna man minns. ♥





Ni är mina stjärnor - Ni leder mig när jag är vilse














Du är min klippa - dig kan jag alltid luta mig mot











Du är min hjälpande hand - Du finns alltid där för mig











Du är min sol - Du får mig att le










Du är min detektiv - Du ser om något är fel










Du är min vakthund - Du gör mig trygg










Du är min andra halva - Du gör mig hel












Er kommer jag alltid att vara rädd om



Kommentarer
Postat av: sandra

jag älskar dig <3

2010-07-28 @ 18:18:26
Postat av: En bögs liv

jag älskar dig, du är och kommer föralltid vara min <3

2010-07-29 @ 12:41:55
URL: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0