Väskan färdigpackad alldeles strax!

10 par trosor - en till varje dag

7 par linnen - ett för varje dag utanför bussen 

en långärmad tröja - utifall det blir kallt

3 bh

en kofta     

en klänning - inte ofta jag klär mig i det, men utifall

4 par tights

kortlek -
Det kommer alltid till användning i bussen

en skrivbok - jag måste få ur mig mina känslor!

körkortsteoriboken - Marika får hjälpa mig

godis

mackor

kalla pannkakor

läsk

frukt

plåster -
Utifall jag får skavsår

kylkräm till fötter - vi går nog en bit

åksjuketabletter - bussresan går så mycket snabbare då!

pengar

mobil+laddare

kamera

bibel -
Den kommer komma till användning

kudde,täcke,lakan,filt - Både till bussresan och boende i Taize

smink

shampo&dush

Deo

tandborste, tandkräm

rakhyvlar

pass!



Någonting mer? :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0