Gårdagen

Igår åkte jag först in till Sandra och var med henne och Anna fram till kl 6. Efter det stack vi till Valbo centrum, där väntade Linda och Emelie. Vi stack på "fest". (om det nu kallas det med 3 killar plus vi 5 tjejer). Marika kom dit lite senare, me de ville sticka på en gång. Så jag, Emelie och Sandra gjorde som dom och stack kl halv tio. Vi trodde att vi skulle hinna med bussen, men eftersom Emelie fastnade med foten i nån jävla snöhög så missade vi den precis. Så då ringde jag min morbror och frågade om skjuts. Eftersom han är så snäll så var han där på bara 10 minuter. :D Bilder från igår hoppas jag kommer ikväll. Ska höra med Sandra om hon kan skicka!

Nu håller jag och mamma på och städar! Vi har hållt på med det i två timmar, och det blir väl minst en timme till. Sen ska vi äta mat, och kanske gå upp till mormor lite senare :)

Kommentarer
Postat av: Emelie 17 år & väntar bebis i mars

Hoppas verkligen det! :)

Tack så mycket!

2010-03-08 @ 22:03:48
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0