14 dagar

Nu är det 14 dagar, två veckor eller en halv månad kvar (beroende på hur man räknar det).
Det är oerhört lite! Svårt att förstå att vi är där snart. Så på tv nu att vulkanskiten är borta och kommer troligen inte tillbaka igen. Såå lycklig man blir!

I fredags var jag ju som sagt i Stockholm. Det var riktigt trevligt faktiskt. Bra väder, soligt och skönt mot kvällen. Åkte det mesta, och hade det underbart med mina tjejer!

Igår konfirmerade jag mina konfimander. Det gick också superbra, hela min helg har varit bra. Igår var jag med eva hos Tom och veronika och kollade på film. Somnade framför filmen och vaknade och somnade periodvis hela natten fram till kl halv sju då eva väckte mig och sa att jag var tvungen att gå för att hon skulle iväg på nån hästvisning. Så jag promenerade hem och la mig igen. Vaknade 11, sen har jag tagit en massa tupplurer under dagen, fattar inte vad det är med mig.

Undra om mensuppskutningstabletter kan förändra någonting med kroppen. Jag känner mig trött och irriterad hela tiden. Och väldigt tung i huvudet, som att jag har feber. Aja, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0