Gårdagen.

Gårdagen var ett rent helvete om man får säga det så. Jag, Linnea och Eva åkte in på stan för att dra till några killar. Det skulle vara fest där, men de ändrade sig i sista sekund, men vi bestämde oss för att gå dit ändå. Där satt vi och drack lite grann och kollade på hockey i nån timme, hade det jättetråkigt! Sen kom Linda och Sara dit också. Vi bestämde oss för att gå ner på stan och äta något i ställe, så det gjorde vi.

Vad som hände efter det tänker jag inte gå in på, eftersom jag tycker att det inte har med så många att göra. Men jag lovar mig själv, att detta aldrig ska hända igen när jag är med.

Jag vill ändra, men jag kan inte utan din tillåtelse! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0