Nu är jag tillbaka!

Som ni vet så har jag tagit en bloggpaus på nästan en månad, men nu är jag redo att köra igen. Har inte mått så bra på senaste tiden, och har haft mycket i skolan. Men ändå känner jag att det här är stället där jag borde skriva av mig när det behövs. Det är mycket på gång nu några månader framåt, men bara roliga saker, så jag borde egentligen vara glad över det. Just nu har jag långhelg. Jag är hemma och är jätteförkyld nu, så jag kommer inte till skolan i morgon. Sedan är vi ledig enda fram till måndag. Skönt ska det bli! Detta är vad som ska hända de närmaste månaderna:

18:e maj: Naturhistoriska med klassen, blir där hela dagen.

19:e maj: Konfirmanderna prövar kåpor i Valbo kyrka.

21:a maj: Stockholm med Marika, Eva och Linda! :D

22:a maj: mina konfirmander konfirmeras i Valbo kyrka.

28:e maj: Cruising i Sandviken. Åker troligen dit med Linnea, Marika, Linda och Eva.

6:e juni: Åker till Tunisien i två veckor med mamma och eva.

2:a juli: Åker till Frankrike med Marika i 10 dagar.

mitten av juli-slutet av augusti: Tar körkort

12:e augusti: fyller 18, ut på krogen med tjejerna!


Nu är det inte långt kvar! ♥


Kommentarer
Postat av: eeee

vill du va gullig och rösta om :D?

( första inlgget uppifrån )

2010-05-11 @ 18:02:13
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: eeee

sv; tack så mke för ditt tycke :D

2010-05-11 @ 18:12:13
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0