Mormor

Nu är jag äntligen tillbaka i Forsbacka igen, och det är så skönt! Jag kom hit för några timmar sedan, satt mig och slappade och kollade på film (det är ju så dåligt väder), sedan stack jag till mormor och åt en jättegod middag! Så här sitter jag nu, vi ska snart gå hem tror jag. Då blir det säkert en till film. Jag orkar inte göra någonting alls idag, och vissa dagar förtjänar man faktiskt att sitta still och ta det lugnt ett tag.

Jag vägde mig faktiskt idag när jag kom hem. Det var ganska posetivt resultat, och då hade jag ändå ätit frukost och inte varit på toa. Men jag hoppas i alla fall på att jag ligger under 90 kilo i slutet av denna vecka. Men det visar väl sig. I morgon bitti ska jag som sagt väga mig igen, men sen ska jag vänta tills på måndag så att det blir lite skillnad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0