Kom ta min hand

Godmorgon! Hoppas att alla också har sovit jätteskönt i natt för det har verkligen jag. Men sen att jag inte kunde sova längre än till 9, det är en annan sak. Idag tänkte jag lägga mig framför en film, och bara slappa. Jag orkar verkligen inte göra något annat. Jag längtar tills jag blir pigg igen. Jag saknar den där känslan av att tycka att det är roligt att komma tillbaka till skolan. Det vill bara skita i skolan helt och hållet nu. Men i morgon gäller det!

Jag måste se till att åka till skolan i morgon, jag och mamma ska nämligen se pjäsen "kom ta min hand" senare på kvällen. Men jag måste hämta biljetterna av min dramalärare innan så jag får lika gärna åka dit ;)


Får hoppas på att den är bra! :D
Någon som har sett den föresten?


Kommentarer
Postat av: Dolly

gå mkt... hålla sig ifrån snabba kolhydrater.. som tex läsk godis vit bröd...



ett tips, kolla pilates på youtube o träna hemma.. e helt underbart..

2010-02-24 @ 17:50:45
URL: http://fashionmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0