mitt löfte

Jag är smart.
När jag väl sätter igång med ett arbete så vet jag verkligen vad jag håller på med, jag förstår.
När läraren pratar om något och jag verkligen lyssnar, så förstår jag nästan allt.
Jag har visst inte så bra betyg just nu, vilket beror på min lathet.
Om jag verkligen ansträngde mig och gjorde mitt bästa så hade jag legat på vg och mvg i alla ämnen.
Det är dags att sätta igång och jobba nu, för jag vet att jag kan!

Jag är älskad.
För det första så har jag en familj som älskar mitt enormt, och endast vill mitt bästa.
Mina vänner är helt underbara och jag vet att de bryr sig om mig, även om det ibland är svårt att visa det.
Jag har mig själv, det viktigaste av allt, jag är stolt över vem jag har blivit.

Jag är en förebild.
Jag är och har varit aktiv i föreningar, välgörenhetsarbeten och volontärarbeten.
Jag är frivillig konfirmandledare och jag har varit det i snart tre år.
Jag har skickat in en ansökan om att bli kontaktperson, fått svar, och ska ringa dem idag.
Jag är en person att lita på, jag bryr mig om människor och anser att alla har samma chans till allt.



Kommentarer
Postat av: brunettligan

Vi håller med dig till hundra:). Men hon är så sjukt blåst den bruden asså haha..



ha en trevlig kväll :D

2010-02-17 @ 20:29:56
URL: http://brunettligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0