Hemma ifrån Frankrike igen! :)

Faktiskt så är det riktigt skönt att vara hemma igen. Det var inte lika roligt den här gången som förra. Just nu sitter jag i morgonrocken hemma och väntar på att mamma kommer hem. För då blir det mat! Jag har börjat med GI igen och jag hoppas verkligen att det kommer fungera den här gången. Jag ska ner i vikt! Jag har gått upp nu bara sedan Tunisien, men har gått ner väldigt snabbt igen på bara två dagar. Så jag är påväg åt rätt håll i alla fall :)


Det syns lite bättre nu med färgerna föresten. Just nu ligger jag exakt mellan det svarta och röda. I morgon bitti hoppas jag att jag har hamnat på det röda. Och nästa månad hoppas jag att jag ligger på det gula! :)


Kommentarer
Postat av: biffarna

lycka till med viktnedgången! :)

2010-07-17 @ 01:05:30
URL: http://bbiffarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0