Månkarbo.

Nu är jag tillbaka igen efter en liten paus. Jag är just nu i Månkarbo hemma hos pappa, och jag planerar att stanna här några dagar till. Jag skulle egentligen hem på söndag, men just nu känner jag att jag behöver vara borta även längre! Eftersom det troligen inte blir nå övningskörning nästa vecka så kan jag ju stanna hur länge jag vill typ.

Mina små kusiner är här och hälsar på idag. Eller små kan man ju inte säga att de är heller. Dom är redan 10 år! Jag kan inte fatta att de är lika gammal nu som jag var när de föddes. Tiden går så snabbt, och jag önskar verkligen att jag var här oftare. Jag träffar mina kusiner 1-2 gånger om året, och det är inte okej! De yngsta barnen kommer snart glömma bort mig känns det som. Därför är jag här längre nu, och då tänker jag utnyttja den tiden så mycket som möjligt.

Hur som helst så berättade Linda idag att hon har gått ner 7 kilo! Hon är jätteduktig och jag är verkligen stolt över henne! Det blir troligen jag som får bjuda henne på bio, men det är hon värd för att hon är så duktig. Det är trots allt hon som har varit min största motivation till att börja med GI.

Tyvärr så tror jag inte att jag har gått ner så mycket nästa gång jag väger mig. Jag fuskade igår, jag åt både godis, våfflor och rostat bröd. (Dumma, dumma mig!) Självklart så ångrar man sig som fan efteråt! Men nu har jag lånat en bok av min kära faster som ska hjälpa mig med GI, eftersom jag tycker att det är svårt att veta vad jag ska göra för mat. I den boken finns det dessutom massor av träningstips som kommer hjälpa mig otroligt mycket!

Nu ska jag spela lite spel, men jag hör av mig sen! puss

Kommentarer
Postat av: Linda!

aaaaww! Tkr om dig vännen, du vet att jag stöttar dig om du vill de gumman :) <3 du och jag ska klara dethär.

2010-07-23 @ 21:09:35
Postat av: Linnea Guttke

Jag har också försökt att sluta äta godis och massa onyttiga saker, men jag klarar det inte :s haha

2010-07-23 @ 22:18:30
URL: http://linneaguttke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0