Fullspeckat!

Fyra dagar, tjugo timmar och trettio minuter kvar. Det låter så lite, men det känns som en evighet att vänta! Jag har inte riktigt förstått att vi ska åka snart. Jag har alltid tänkt att det är lååångt kvar, så jag hinner packa väskan sen, jag hinner handla sommarkläder senare, jag hinner gå ner i vikt någon annan gång. Det är inte så det funkar! Nu är det mindre än en vecka kvar, och jag har lyckats gått upp 4 kilo sedan förra resan. Jag gick upp sex kilo, men nu har jag i alla fall lyckats gått ner två. Ett halvt till så är jag nöjd! Det förvånar mig inte om jag går upp 5 kilo när vi är där borta. Vi är ju trots allt där i två veckor. Det jag måste hinna med innan vi åker är att:
Dansa minst två gånger till, städa hela lägenheten, vaxa mig, raka mig, noppa ögonbrynen, packa väskan, ha min aktivitet på engelskan, söka jobb hos Olle, gå ner ett halvt kilo, hinna träffa Sandra en sista gång, peela mig, ja du förstår... Undra hur mycket av det där jag egentligen kommer att göra! Jag vill börja läsa en massa böcker, tror jag ska börja med det under sommarlovet. Tar nog med två böcker till Tunisien så jag har något att läsa när jag ligger och solar och så. Nu ska jag ta en dusch, och sedan gå och lägga mig. Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0