Jag älskar mig själv!

Jag känner mig så otroligt stolt över mig själv som har gjort så mycket den här veckan. Idag har varit en toppendag och jag kan inte bli mer nöjd med mig själv!

1. Jag har gått ner tre kilo nästan.
2. Jag har klarat naturkunskapen (som är viktig för att kunna bli barnmorska)
3. Jag har klarat hälsan.
4. jag är äntligen klar med draman, och jag fick mitt G till slut!!!!
5. Jag har lämnat tillbaka alla böcker jag hade i skolan och lånat om de jag hade hemma.
6. Jag har kramat och sagt hejdå till alla lärare.
7. Jag har klarat av frestelsen av glass två gånger idag.
8. Jag har installerat ett program på datan för att kunna lägga in bilderna.
9. Jag har vaxat Evas bikinilinje.
10. Jag har varit ute mycket och fått färg de senaste dagarna.

"För just nu idag så har jag det bra"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0