min vikt :)

Okej, jag har gått upp lite grann under Tunisienresan. Men inte alls lika mycket som jag förväntade mig! För att se lite allmänt hur jag går ner varje vecka så tänkte jag lägga upp en tabell så man ser bättre. Här ser man hur jag gick ner ganska mycket de första dagarna, men sen gick upp när jag var i Tunisien. Men nu fortsätter jag kämpa!


de olika färgerna syns inte så bra, men de är svart, röd, gul, grön, blå.

Svart: står för 95-100 kilo. När jag ligger här borde jag skämmas! Det ska aldrig hända igen för man mår inte bra av att väga så mycket!

Röd: Mellan 90-95 kilo, det är där jag ligger nu. Väldigt mycket, men en liten bit ifrån hundrastrecket i alla fall. Men fortfarande långt kvar till mitt mål!

Gul: 85-90 kilo. Det här är ett säkert ställe att stanna på. Jag räknar med att jag komer ligga här större delen av sommarlovet. För ett år sedan låg jag här.

Grön: 80-85 kilo. Detta är lite mer än min målvikt, men det är ändå positivt. Hela första terminen på gymnasiet vägde jag såhär, och jag hoppas att det här är min vikt när jag börjar 3:an.

Blå: 75-80 kilo. Mitt mål är att väga någonstans på 70-strecket. Så här någonstans planerar jag att stanna. så länge min vikt börjar på 7 så är jag nöjd! Förhoppningsvis min studentvikt.


Kommentarer
Postat av: Josefine Hofvander - 18år.

Lycka till! :) Håller tummarna för dig att du når ditt mål! Ge inte upp! :)

2010-06-26 @ 20:53:50
URL: http://miirakelbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0