MIN VIKT!

Just nu sitter jag hemma och har det lite tråkigt. Jag vaknade för en timme sedan men jag har ändå bara hunnit tvätta håret. Måste verkligen sätta fart nu! Visst, bussen går inte förän om en timme och tjugo minuter, men alla vet att jag behöver tid på mig. Jag fick lite inspiration av Linda, då hon bestämde sig för att berätta för sina läsare hur mycket hon väger. Eftersom jag är på väg ner i vikt jag med (sakta med säkert) så skadar det väl inte att jag gör samma sak!

Just nu idag väger jag 93,3 kilo. För två dagar sedan stod den på 93,7 kilo. För några veckor sedan vägde jag mer än någonsin. 96 kilo. Det var då jag kände att det var nog!

Det är bara synd att jag började så sent. Om 3 dagar åker jag till Tunisien, då kommer jag gå upp några kilo där. Jag vill verkligen inte väga över 100-strecket, så det var väl egentligen bara bra att jag gick ner bara några kilo innan vi åker, så slipper jag nog det!

Nu ska jag sminka mig, men jag kommer att berätta vad jag väger dagen innan vi åker, vilket är väldigt snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0