Svensk sommar...

Är väl mysigt? Fast kanske inte lika som i Tunisien, men ändå. Jag har haft det trevligt idag. Jag har som ni vet packat min resväska. Sen har jag tvättat lite, och tagit en lång dusch. Efter det gick mamma och jag till pizzerian och hämtade mat som vi skulle äta hos mormor. Jag tog en kycklingsallad jag. Gott var det! Sen har jag legat och solat en timme. När solen väl är framme så är det jätteskönt ute!

Nu ska jag in på fejjan och kolla lite, sen ska vi kolla på talangfinalen :D
Hoppas att ni har haft en trevlig dag! ♥


Jag för ett år sedan. brunhårig med hårförlängning. :)

Kommentarer
Postat av: sandra

hjälp trodde att det var jag ! ;o

2010-06-30 @ 21:07:32
URL: http://ssslarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0