73dagar!

Idag är det 73 dagar kvar tills vi åker till Tunisien. Det har varit som en evighet, men snart så, är väntan över. Två och en halv månad kvar ungefär. Det är inte mycket! Jag har inte hunnit tagit ledigt än. Men jag vill vänta med det tills jag har tagit igen mina rester, så att de tycker att jag förtjänar att vara ledig!

Idag så ska vi sitta och lyssna när treorna redovisar och berättar om sitt projektarbete. Trevligt tänker ni.. Men vet ni hur länge jag ska sitta där? Från kl halv nio till kl halv två. Alltså fem timmar. Men vi får ju lunch ett tag också :) Efter det så har jag drama i tre timmar. Också åker jag hem sen och kommer hem 10 över sex. Jobbigt att komma hem så sent. Men då är det bara att fortsätta med läxan! :) Som sagt, inga lediga dagar alls än på ett tag.


snart så <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0