:)

Idag slutar jag runt 3-4 någonting. Det är en ganska skön dag, fredagar. Inte just på grund av att det äntligen är fredag och helg, utan beroende på att det är ganska roliga lektioner, och allt går mycket snabbare då. Just nu sitter jag med morgonrocken på och en handduk i håret, jag måste göra mig i ordning snart! Idag ska vi på besök nånstans med draman för att testa lite kläder och så :) Ska bli roligt! Snart är det lov, det ska bli otroligt skönt att få åka till pappa ett tag, och "bara vara". Fast i och för sig så har jag en stor lista på saker som behövs göras under den tiden. Så att jag kan få vara ledig från skolarbete två dagar under lovet. Torsdagen (min tjejmiddag) och lördagen (marikas födelsedag).

Nu måste jag göra mig i ordning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0