Lotta på bf? :)

Jag har förlorat mig blogglust helt och hållet. Men jag ska se till att blogga ändå, för min egen skull. Det behövs! Just nu sitter jag i skolan. Jag börjar kl 5 i 9. Lotta kanske kommer idag, till barn och fritid. Men Elvira väckte henne jättetidigt i morse, så hon har troligen somnat om nu. Jag hoppas att hon vaknar snart, för vi ska göra en hel del roliga saker idag i skolan, så idag passar det verkligen att hon kommer! Och det är många som vill träffa Elvira också (bland annat jag).

Igår var jag till ungdomsmottagningen och bokade om en tid till Sandra. Eftersom hon sov över sist så har de försökt ringa henne hela veckan. Men hon svarar tydligen inte på dolt nummer, så därför har hon inte svarat. De visste ingen tid som fanns då så jag skulle ringa igen ikväll. Troligen så får hon tid någongång den här veckan. Hon måste ju in och prata med någon där, eftersom hon då i samma veva kommer boka in sitt första ultraljud (om ungefär 2 och ev halv vecka). Hennes mage börjar synas nu föresten. Snart ser man att det verkligen finns en bebis där i.

Aja, nu börjar jag snart. Hör av mig ikväll och berättar lite om dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0