börja bara vissla

Idag är det torsdag. Just nu sitter jag i skolan och har allmänt tråkigt. Har egentligen ingen lektion nu, men sitter i klassrummet ändå och har det trevligt! Sitter och lyssnar på lite disneylåtar som vi kommer att använda oss av under våran aktivitet. Jag vill se pinoccio! Var så längesedan jag såg den filmen nu. "börja bara vissla" du vet? Aja, idag ska jag gå i skolan till fyra-fem någon gång, sen åker jag hem och tar det lugnt ett tag tills Eva kommer hem till mig. Vi tänkte dansa lite då, kul är det faktiskt! Sen sover vi troligen hos mig, och åker till Stockholm dagen efter. Roligt va?

I måndags åkte jag hem till Linda efter skolan. Vi färgade både hennes och mitt hår. Jag är lite blondare nu. Skönt att få det gjort innan Tunisien! Jag sov hemma hos henne den natten eftersom jag skulle upp tidigt på tisdagen för att åka till Stockholm med klassen. Det var en trevlig dag!

Igår var jag först i skolan, hade simning, jättekul var det! Skönt att vara färdig med det också. efter skolan åkte jag och Marika till kyrkan för att träffa konfirmanderna. de skulle testa kåpor eftersom de konfirmeras på lördag. Nu känns det som att det kommer gå bra.

Hör av mig sen, lägger också in bilder någon dag på Stockholmsresan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0