ny tv! :)

Nu är jag vaken och pigg! Idag kommer troligen Linnea, men det är inte helt säkert än. Jag känner verkligen för att vara med mina vänner nu, man blir deprimerad av att bara vara hemma !
Idag köper vi en ny tv, ska bli så underbart att ha en stot platttv istället för våran. Inte för att den vi har nu är så liten, men vi börjar tröttna på den. Den är trög att starta ibland, och dosan är sönder.

Den tv vi har nu är 28 tum, och vi ska byta ut den mot en 42 tum! Det kommer bli en stor skillnad! :)
Den jag har inne i mitt rum just nu är 20 tum, ungefär så liten som en dataskärm. Så det ska bli skönt att få en lite större där inne också :)




Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: haha okej =)

hur är det idag?

2010-05-13 @ 11:13:02
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Becca

Ja man är alltid sjukt nervös när man ska komma ut.. Men efter man klarat av den biten och kan leva sitt liv fullt ut så är all nervositet och sömnlösa nätter såååå värt det :)



Kram

2010-05-13 @ 11:59:49
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0