Nu är pausen slut.

Jag har inte bloggat på en evighet nu känns det som, och det märks på mina läsare. Är ganska upptagen nu för tiden, har väldigt mycket läxor, prov och restarbeten. Men nu ska jag försöka börja blogga igen! Jag ska vara ärlig och berätta att det har blivit en hel del fuskande de senaste två veckorna. En enda tugga av något kan göra att jag ger upp helt, det funkar inte så. Nu har jag verkligen bestämt mig, och ni får tro mig eller inte. Ni kan lita på att jag kommer klara det här, eller så kan ni tro att jag bara sitter här och snackar en massa skit. Men jag ska klara det här. Jag ska börja om med det här på riktigt igen på måndag, och då ska jag fortsätta med det också. Det har gått så himla bra under 5 veckors tid nu, och jag gick nästan ner 10 kilo. Nu kanske jag har gått upp allting igen, men det struntar jag i. Jag har lärt mig av det här nu. Jag har lärt mig att jag inte kan njuta vid vissa tillfällen bara. Jag har ett så starkt beroende av socker och mat att jag inte kan bara ta "lite". Det är som att säga till en alkoholist att personen bara får dricka ett glas vin, inge mer. Självklart ger det samma smak, men det ger inte mig den där kicken jag behöver för att bli nöjd. Nej, jag är sockerberoende och det vet jag nu. Idag har jag ätit:
4 mackor till frukost
Två portioner makaroner och köttfärs
två mackor till mellanmål
Två burkcola
Och snart ska jag hem och äta mat. Jag håller på att gå under! Fan för dig Lizette.

Jag som var så stark...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0