Hemsta.

Det känns som att många rubriker börjar med ett ställe nu för tiden. "månkarbo, Strömsbro, Hemsta". Aja, jag är hos Linda nu i alla fall.  Ska sova här i natt (blir andra natten nu), sen ska jag hem! Ska bli så skönt att komma hem och köra igång med dansen igen :) Jag ska vänta med att väga mig tills måndag morgon så får vi se om jag har gått ner något då trots all fuskning! För linda går det Jättebra! Jag blev så avundsjuk när jag såg vad det stod på vågen när hon kollade i morse.
Idag har vi varit hos Sandra några timmar, och jag är jättestolt över mig själv som både tackade nej till paj och glass!

Igår var jag, Linda och Marika och cyklade i minst en halvtimme i väldigt snabb fart. Många backar blev det, jag var helt slut när jag kom tillbaka igen! Nu ska jag i alla fall gå och sova. Linda har redan gått och lagt sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0