pulkabacke

Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen, och jag kan tyvärr inte slänga in ett vidare långt inlägg. Min helg har varit fullspeckad, och den är inte slut på långa vägar. Igår var jag och Eva lekledare på ett barnkalas med 10 barn, och jag kom inte hem förän 11, helt slut var jag! Idag har jag och mamma varit barnvaktsedan halv 11, och hon stannar till 6 i kväll. Efter det så går vi upp till mormor och kollar på melodifestivalen. I morgon ska jag och Eva åka till högbo med några barn. Då blir det att få ansvar för troligen 4 barn i pulkabacken. Jobbigt ;)

Nu ska mamma, jag och Elin klä på oss och gå till pulkabacken ännu en gång, har radan varit ute en gång idag, men nu blir det igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0