R.I.P mobil

Ursäkta för dålig uppdatering. Ibland är det svårt att få tid. Igår så hann jag inte blogga på morgonen eftersom jag sov hos Eva och hon blir stressad av att ha datorn på innan hon ska till bussen. Efter skolan igår så stack jag till stan och köpte hårfärg, efter det så åkte jag och Eva hem till mig och hon slingade då mitt hår. Jag måste medge att det blev snyggt, lite för ljust kanske, men det får jag stå ut med!

Min mobil är sönder, det är verkligen skitjobbigt! Jag hör när andra ringer och jag kan svara. Men jag kan inte läsa sms, skriva sms eller ringa. Displayen är nämligen sönder, så jag ser ingenting. Tur att jag har ljud på, för jag hör i alla fall när någon ringer.

Är det någon som har en gammal skruttig mobil att låna ut tills jag skaffar en ny eller lagar min?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0