Ta tag i dagen!

Jag förstår inte hur jag klarar av det, jag har nästan inte klarat av det. På onsdags morgon så vaknade jag hos marika med täppt näsa och ont i halsen. Så i stället för att åka till skolan med de andra så stack jag hem och vilade. Det blev bara sämre och sämre, så jag var hemma hela veckan. Idag är det söndag, och jag jag fortfarande täppt näsa, men mår mycket bättre. I morgon ska jag ut för första gången på nästan en vecka. Skönt! Visst, jag var sjuk. Men jag förstår fortfarande inte hur dum jag kunde vara och bara sitta här framför datan och tv:n. Det finns så mycket bättre saker att göra! Så nu, idag, tänker jag göra så mycket som möjligt för att ta igen allt. Jag tänker faktiskt göra ett schema, eftersom jag aldrig annars gör som jag planerat!

12.00: Diska all disk

13.00: läxa

14.00: dansa

14.30: duscha

15.00: städa mitt rum

16.00: ta hand om mina husdjur på facebook

17.00: troligen gå till mormor och fika

18.00: dansa

18.30: ta det lugnt framför datan ett tag

19.00: sortera papper, böcker osv på mitt skrivbord

20.00: hänga tvätt, lägga in kläder i garderoben
21.00: spiderman 3
23.00: data
23.30: Sova

Får se om jag håller det här, inte för att jag tror det. Men det skadar inte att försöka ;) Som ni ser så ska jag diska nu. ush! Men det behövs verkligen. hör av mig sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0