Välkommen till min nya blogg!

Okej, det här är typ 4:e gången jag skapar ny blogg. De senaste månaderna har allting handlat om att skriva om saker som andra vill läsa, bara för att få fler besökare. Men eftersom jag skrev om saker andra ville läsa, så tröttnade jag snabbt. Jag måste lära mig att jag bloggar endast för min egen skull. Så bloggen jag skapat nu, den är en ny början, på min alldeles egna blogg, med mina åsikter, mina tankar och mitt liv.

För er som inte läst min blogg tidigare så är jag en 17-årig tjej som bor lite utanför Gävle. Jag går andra året på barn och fritids-programmet på polhemsskolan, och jag bor hemma med mamma. Här kommer en bild på mig så ni ser vem det är som skriver:

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0