Vi tummar på det

Jag kom till skolan 40 minuter tidigare idag. Så jag har suttit och lekt lite med datan medans jag väntar på att de andra ska komma. Vi ska snart samlas inne i klassrummet och sedan gå på föreläsning. På rasten hoppas jag att jag kommer hinna träffa Marre, för det var ett bra tag sedan! Jag har saknat henne.

Jag hoppas att jag kommer få tid att åka till pappa snart, det var länge sedan jag var där, och nu efter Isa har dött så känns det viktigt att inte glömma bort dem. Jag saknar Isa som fan och det känns konstigt att aldrig kunna träffa henne igen. Undra hur det då känns för de som träffat henne varje dag under 12 år. Aja, jag måste sluta tänka på det där. Jag ger fortfarande mig själv skuldkänslor för att jag inte var där så ofta de senaste åren.

En annan jobbig sak just nu är det där med min mobil. Jag kan ju inte ta bilder eftersom mobilen med kamera på gick sönder. Så nu kommer sånna där tråkiga, tomma inlägg som vanligt. Det hade varit så mycket roligare om jag hade lite bilder att visa. Men det kommer väl. Åh, det känns som att det enda jag gör här på bloggen är att beklaga mig. Jag bara berättar om det som är tåkigt och jobbigt, jag måste verkligen skriva om roliga saker också. Nej, nästa inlägg jag skriver så lovar jag att skriva 3 posetiva saker om mig själv eller om mitt liv som det ser ut just nu. "vi tummar på det".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0