5 dagar!

Hej! Förlåt för jättedålig uppdatering, men jag har verkligen inte haft någon lust att blogga över huvud taget. Jag har haft så mycket den här veckan, och jag orkar inte med någonting mer.

Söndag 28/2
Jag gick hem till Marika för att spela spel med henne, Eva, Linda, Ale, Emelie, Ralf och Monica. Det var jättekul! Självklart så vann mitt lag! Jag bestämde mig för att sova kvar där, eftersom polisen var i Forsbacka och letade efter någon som gick med armborst så jag vågade inte gå ut. Så vi såg till att ha det trevligt inomhus i stället. Men Eva och linda åkte hem.

Måndag 1/3
Jag och Emelie åkte till stan för att följa med Sandra till ungdomsmottagningen. De sa att det inte kunde visas mer tydligt att hon var gravid. Så vi blev självklart glada! Sen gick vi på stan ett tag och kollade lite på kläder innan Ralf kom och hämtade oss. Då åkte vi hem till Marika och bastade och Pilade oss. sandra åkte hem under kvällen men jag sov kvar.

Tisdag 2/3
Vaknade mellan 10-11 någon gång. Åt frukost, bokade biobiljetter, åkte in på stan och fikade, sen gick vi på bio. Det var myys! Fast filmen var ju inte världens bästa, men skönt att komma ut med tjejerna lite.

Onsdag 3/3
Vi var bara hemma hos Marika den dagen. Marika åkte hem till hennes mamma och sov där, men jag valde att stanna kvar med emelie en natt till, jag tror att Marika behövde vara för sig själv ett tag. Det är människor över allt, jag förstår henne verkligen. Men i alla fall så var jag och Emelie bara hemma den dagen, och slappade och så.

Torsdag 4/3
Vaknade kl halv sex på morgonen eftersom jag skulle med Sandra till Ungdomsmottagningen. Men hon sov över så det blev inget. Jag la mig och sov igen och vi vaknade vid 11. Åt frukost, kollade på film, gjorde oss i ordning och sen åkte vi in till stan. Jag mötte mamma och Emelie och Monica gick på stan. Mamma och jag stack till österns pärla och åt tre små rätter. Efter det mötte vi Emelie och Monica på stan igen och sen tog vi bussen hem.

Eter 4 nätter med mycket folk runt omkring mig och aldrig tyst, så känns det lite konstigt att komma hem till tystnaden. Men skönt!

Nu kommer lite bilder!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0