Bloggtorka eller vadå?

Jag har inte haft lust att blogga ett dugg nu på typ två veckor. Men nu kör jag igen! Just nu sitter jag och gör lite läxa. Eller, en massa läxa egentligen. Jag fattar inte hur jag kan klara av det! Idag har det varit en bra dag i alla fall. Jag har haft nationella prov i engelska, och det gick hur bra som helst! Så jag är jättenöjd. Sen så är jag också jättestolt över en lärare som många i klassen är väldigt elaka mot. Han har lätt för att vara för snäll ibland, och jag förstår honom verkligen. Min klass kan vara hur jobbig som helst ibland. Men i alla fall så sa han åt de störiga tjejerna som tror att de är något, och som alltid "råkar" hamna längst fram i klassrummet så vi andra får sitta längst bak, att de skulle sitta längst bak denna gång. Och det var underbart! Det var andra gången på två år som jag satt längst fram i klassrummet. I alla fall så började tjejerna klaga. "jag ser ingenting", "jag hör inte vad du säger". Har de svårt att förstå att det är samma sak för oss dag ut och in?

Ibland är det skönt att komma hem och sitta och ta det lugnt ett tag, eller att göra läxa! :)


Jag saknar dig! Nu får du se till att komma till Gävle snart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0